2016年8月15日 星期一

BBQ @ 2016

八月十五是 Assomption de Marie, 亦是法蘭西公眾假期, 所以F先生及F太太就提議星期日來個街坊齊燒烤, 即使弄得太晚也沒有大問題。

昨天藍天白雲, 氣溫都是廿多度, 確是 BBQ 好時機。



燒烤爐與別不同, 因為是F先生自家精心製作。



有什麼比坐左一旁等著吃更好呢?  其實我也沒有懶得指頭都沒動, 也有幫忙傳菜和收拾餐具啦。 (⌒▽⌒)

F先生兩夫婦準備了不少食物, 除了香腸、羊排及豬排, 更有焗薯、蕃茄沙律等等, 當然也有甜品。 不過他們沒有手機先吃的習慣, 所以我也不好意思舉機拍照。



BBQ 由中午開始, 邊聊邊吃, 酒更是不少得: whisky, rosé, champagne... 大家像獻寶, 紛紛拿出自己喜愛的酒來分享。
零酒量的我卻只喝了一小杯香檳酒就是了。

最後晚上九時多才散席。 跟法蘭西人交過手的都知道, 踏出門口不代表完結, 在門外仍要講東講西是常識吧。少則十五分鐘, 多則...

晚上有點涼意, 我也趁機打道回府, 留下專員一人繼續交流。 結果他到了半夜才回來。 (>y<)
 

22 則留言:

  1. 法蘭西人唔興燒粟米棉花糖
    專口仲搵到門口返XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 棉花糖都有人燒架
      佢唔返黎去得邊呢? XD

      刪除
  2. 好犀利喎由午食到夜........

    回覆刪除
  3. 我哋都去咗bbq聚餐,最後搞到點幾先返到屋企

    回覆刪除
  4. 好正呀!讓我想起朋友家的天台,他特別請人做一個鐵架,用來燒成隻乳豬!回味!

    回覆刪除
  5. 個燒烤o架好得喎,我指燒香腸嗰個

    回覆刪除
  6. 法蘭西人,聽講告別時左錫右錫都要攪好久....哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 見又錫, 走又要錫, 仲要係門口吹一輪至走得

      刪除
  7. 我都係,有D時候唔太敢手機先食!^^"

    回覆刪除