2016年8月12日 星期五

照燒雞肉飯

逛洋超亞陳時, 我都會到 Produits du monde 的貨架看看, 運氣好時, 我會找到清仔麻油麵。 清仔只會間中露面, 可遇不可求。 除了清仔, 我也發現了 Teriyaki sauce, Kikkoman 出品, 法蘭西製造, 小小一瓶 250ml 差不多要 €5。 幸好我從老家帶了味醂回來, 家中亦有清酒, 可以自家做照燒汁。

做法參照 Masa 的食譜, 正如他所說, 鹹甜度按自己口味調校, 因為每人做的方式、材料和比例都不一樣。



 
我的製成品跟名廚的相比, 賣相差了一截, 幸好味道還不錯。 我問專員喜不喜歡這日式碟頭飯。 他回答說:「炒三色椒可不是日式啦。」  ಠ⌣ಠ  

 

 

19 則留言:

  1. 專員都有啲東洋食品知識喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 當我問佢知唔知咩係 teriyaki sauce, 佢即刻話我唔好當佢傻架

      刪除
  2. 擁有個亞洲胃既老外你真係咪當佢洋古XXD
    照燒魚都好好食.

    P.S.上篇講到既手提噴霧風扇都仲係碎料, 依家連手提冷氣機仔都出埋, 不過體積唔細, 傻既先會拎出街XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我邊有咁大膽當佢羊生呢 XD
      手提冷氣都有?? @@

      刪除
  3. 專員原來唔係咁易呃喎.

    回覆刪除
  4. 會不會在法超容易買到日本煮食材料?我地西超依家平過中超啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 洋超一定見到就係椰奶, 魚露同生抽, 不過按 kg 計, 價錢一定貴過陳記

      刪除
  5. 回覆
    1. 維基: 味醂,中文有時亦作味淋、味霖,來自日本,是一種類似米酒的調味料,含有14%的酒精成分。味醂由甜糯米加上麴釀成。味醂中含有的甘甜及酒味,能有效去除食物的腥味。味醂的甜味能充分引出食材的原味,是照燒類菜式不可或缺的調味料。味醂具有緊縮蛋白質,能使肉質變硬。

      刪除
  6. 妳先生耳濡目染好叻😊😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好讚佢啦, 佢仲要懶勁同我講, 唔好當佢傻仔

      刪除
  7. 專員乜原來對亞洲菜咁有研究@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇得 discovery channel 個D旅遊節目多

      刪除
  8. 整得靚呀!你出品一定好食。

    回覆刪除