2016年8月9日 星期二

茄子

專員第一次種茄子。之前遲遲未見有成果, 還以為會失敗收場, 這星期我們終於見到它們出現啦。

可以想像, 我們看見時有多興奮。ヽ(^Д^)ノ


蕃茄長得比我還要高, 可惜依然未染紅。 


  

14 則留言:

  1. 哎呀, 我都種緊一盆茄子呀...真係生得好慢, 轉咗盆初初只係d葉大但唔見高,呢幾日先見高返好多, 同埋生咗好多新葉出黎. 話係要3個月先有d野睇呀 ,你地有冇幫佢分枝咁呀 ? 我都唔知種唔種得成 .我隔離屋之前種咁苦瓜, 超多隻呀, 但佢地都冇食, 等到橙色先摘, 可能留種.蕃茄易種好多架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地無分枝, 我地仲有另一棵, 都未見有茄子呢 T-T
      蕃茄真係生得快好多

      刪除
  2. 見到成果,真係好興奮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初打定輸數, 一見有成果, 勁開心

      刪除
  3. 茄子我種咗好多棵,都係冇乜睇頭,都預咗有就有,無就無啦

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我只係助手, 有時幫手淋下水, 要問下負責人至知

      刪除