2016年8月11日 星期四

神扇??

我上星期去了逛洋超亞陳, 在電器部給我見到它。 湯臣出品 Ventilateur brumisateur 風扇噴霧二合一。 我這個鄉下人還是第一次見呢。(^v^) 

有它在家, 炎炎夏日都不用怕, Evian 的 mineral water spray 都要靠邊站, 嘻嘻。



這把神扇近日都應該無用武之地, 因為白天時都是持續廿多度, 對我來說, 是涼快啦。 昨天晚上更只是攝氏十度。 今天大清早, 我走出花園時, 一看溫度計, 居然是低於十度, 嚇了我一跳。 難道夏天悄悄地走了? (◯Δ◯∥)

 

24 則留言:

  1. 呢d神扇香港都有見, 有d下邊好大舊入水位, 買咗反而冇高溫, 你咪心思思冇得試囉.快d再勁熱返至40度啦XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有, 連手提出街風扇仔都有連噴霧架

      刪除
    2. 我真係out左, 我只知有芭蕉扇, 唔知有埋噴霧 ╥﹏╥

      刪除
  2. 上年賣斷市,今年滯銷
    遲兩日又熱返啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前真係無見過吖
      又會熱返? 今日仲係涼涼地, 天氣好反常

      刪除
  3. 我都係覺得獨立分開使用好啲。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有人笑我, 問我要唔要點火爐 ಠ▃ಠ

      刪除
  5. 香港都有得賣,有幾十款😁😁
    百幾到千幾都有😊😊
    香港人家家開冷氣,買嘅人真喺唔多,
    咁快又跌到得十幾度😑😑

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來香港都有, 我真係out左
      早晚凍呀, 如果有太陽, 著短袖都ok架

      刪除
  6. 聽講要開冷氣才涼快,不知真定假?(^~^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係又話唔環保
      係香港, 唔開冷氣, 有時真係好難, 樓貼樓, 人地開, 你唔開, 仲熱

      刪除