2015年3月1日 星期日

A貨肉燥飯

人家的正宗肉燥飯, 會用上醬油膏跟油蔥酥, 兩者我家都沒有。 不過正如我前上司名言, 做人最重要是懂得靈活變通嘛, 沒這兩種材料沒打緊, 那我就用老抽跟糖啦。

先用蒜頭、辣椒起油鍋,再爆香洋蔥跟豬絞肉, 然後加入老抽、糖、蠔油及水, 大火煮開,用小火再煮 10分鐘便可。 

將煮好的肉燥淋在白飯上, 便成了我的午餐。 我還一次過煮了一小鍋, 那打後幾天, 都不用再傷腦筋了。 (*^▽^*)




20 則留言:

  1. 老抽跟糖是絕配,完艾組合,一定好味啦

    回覆刪除
  2. 整得好靚,靚過我附近間餐廳喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你唔好幫親佢啦, 改黎幫親我啦 XD

      刪除
  3. 我都係咁,冇某啲食材,就整A貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度更加無你個邊咁多材料呢, 唯有諗下計仔啦

      刪除
  4. 出邊既肉燥都係用d頭頭尾尾甚至內臟, 好核突 ,我從來都唔食.自己整起碼可以知道用咩肉.

    回覆刪除
  5. A 貨做得好靚呀 ! 自家制作食材和味道啱自己外 , 肯定食得放心又健康 .

    回覆刪除
  6. 好耐無食豬絞肉呀。。。。。我真係好懶,好耐無自己絞(even係機絞)

    回覆刪除