2015年3月12日 星期四

鹹牛肉薯蓉批

又是時候要清一清家中存貨, 首先登場是鹹牛肉薯蓉批。

知道鹹牛肉油份不少, 所以只用了少許油來炒香洋蔥、紅蘿蔔粒跟粟米粒, 再放鹹牛肉略炒。 然後把煮好的薯仔搗爛, 放牛油拌勻後, 做成薯蓉。一層薯蓉、一層鹹牛肉, 輕輕鬆鬆就完成了兩盤薯蓉批。 因為為了清貨, 做的份量比平時多, 所以不能用我喜歡的生鐵烤盤啦。


晚餐時份, 另做了蕃茄沙律, 一起陪著吃, 少了一份油膩感。



20 則留言:

  1. 回覆
    1. 味道都唔錯, 不過用免治牛肉, 我覺得好味D

      刪除
  2. 薯蓉好味!整呢個多唔多碗要洗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為整得多, 要用多個鍋炒鹹牛肉, 即要洗多個鍋啦

      刪除
  3. 你度鹹牛肉幾錢罐呀?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 用免治牛肉, 我覺得好味D, 不過呢個都唔錯

      刪除
  5. 回覆
    1. 我要清貨嘛, 炒完鹹牛肉, 我都隔左D油, 減少罪惡感

      刪除
  6. 薯蓉對我來說,反而是亮點

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係放低脂牛油, 忌廉都無放架, 已經無咁邪惡 XD

      刪除
  7. 太多油薯茸就唔好再落牛油改牛奶啦.

    回覆刪除
  8. 妳屋企人一定好like薯蓉,整咗好多……

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔係 very like, 不過我要消滅哂D薯仔, 無法呀

      刪除
  9. 妳屋企人一定好like薯蓉,整咗好多……

    回覆刪除
  10. 唔錯喎,薯蓉批夠飽肚^^

    回覆刪除