2015年3月6日 星期五

前度的婚禮

Johnny Depp 結婚了, 新婚妻子是比他年輕廿多年的 Amber Heard。 八卦新聞說, 他跟前度 Vanessa Paradis 所生的兩位子女也有出席, 而 Vanessa Paradis 也受到了邀請, 不過她當然婉拒了。 不是人人都有四哥的海量呢。



八卦新聞的重點不在於 Vanessa Paradis 出席與否, 而是她送了什麼給前度作為結婚禮物呢。 答案就是: 多士爐一部。 至於原因是什麼, 那就不得而知。 或許她知道 Johnny Depp 愛吃厚多士。 (≧◡≦)

要是換了我是 Vanessa Paradis, 得知跟自己相處了十多年的前度結婚了, 我會非常、十分不高興。 (>m<) 我會想: 對方不是不想結婚, 而是不想跟我結婚而已。 他們二人之間的事, 外人無從得知, 可能愛自由、不想受約束的是女方呢。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 有幾多人可以同現任同 ex 一齊去嘆茶呢

      刪除
  2. 我覺得拉姑老公真係極品

    回覆刪除
  3. love relationships are about timing -- the right person at the right time

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢樣野好難講呢, 真係睇下如何分手, 睇八卦新聞都見得多啦, 互相數臭, 周不時見到啦

      刪除
  5. 我確實有〝四哥的海量〞架,重點係是否放得低啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講, 我就應該無啦
      不過我最多會係 FB unfriend 佢 XD, 我識有人分手之後, 連 account 都要 delete 埋, 唉

      刪除
  6. 理智和平分手的可以維持做朋友嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好多人做得到, 睇下字母哥同前字母嫂攪到幾難睇, 就知啦

      刪除
  7. 我反而想知佢有無請Winona Ryder (我諗唔會啩) :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年仲紋左 Winona Forever 係手臂添呢 XD 有D野真係唔可以講永遠 (Dior Cheng 係另一例子)
      仲有 Kate Moss, 唔知有無請佢呢

      刪除
  8. 曾經話John Depp如何不羈但始終臣服於法國小姐裙下....
    最終都係分手收場,依家又係男既先再第二春,法國小姐當然冇隱出席.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係有兩個仔女, 都未必請佢啦, 睇下 Brad Pitt 再婚, 會唔會請 Jennifer Aniston

      刪除
  9. 人夾人緣啦,緣盡了也沒辦法吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過有幾多人明白呢? 好多再見不是朋友

      刪除