2015年3月13日 星期五

Au soleil

天氣回暖, 三隻小鬼都寧願留在室外, 尤其是少爺和 Rouquin, 白天時份要出外打獵, 多在黃昏時才回來。

他們打獵的成果, 就是我們在花園發現了五隻小米奇的屍體。 至於誰是兇手, 我們就不得而知。 因此當少爺跟 Rouquin 回來時, 我都會先看清楚他們有沒有帶朋友回來, 才打開門。 少爺曾經帶來了米奇和翠兒,  嚇我我半死。 

有次某人提議安裝個 cat door, 那就不用要經常尋找他們蹤影。 我一口就否決了, 我心血少, 真怕有不能承受之驚恐。



24 則留言:

  1. 回覆
    1. 仲有次帶翠兒, 我仲要幫佢執手尾

      刪除
  2. 天氣回暖, 佢地有得出去玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨係間中返黎食下野, 然後玩到六點幾至肯返黎

      刪除
  3. 佢地都好犀利喎,天生好本領。

    回覆刪除
  4. 你要再教下佢地, 搵d你鐘意既野返黎嘛.

    回覆刪除
  5. 似乎少爺同rouquin相處得唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地日日打架, 初時玩玩下, 之後就玩出火

      刪除
  6. 回覆
    1. 唔係呢, 佢八緊鄰居攪咩, 俾我叫佢影相

      刪除
  7. 米奇和翠兒,哈哈哈!
    我有整 cat door, 但是房門而已,因為夏天房間開冷氣,方便貓貓出入

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我整左 cat door, 我驚會有 heart attack

      刪除
  8. 如果有cat door米奇和翠兒常伴你左右.

    回覆刪除
    回覆
    1. btw 要唔要唱Jenifer o既Au Soleil呢?

      刪除
    2. 最慘仲要執手尾呀
      你可以唱呢首歌架, 唔識法文, 就唱衛蘭首無所謂啦

      刪除
  9. 咁佢地係咪已經明白主人係唔准佢地帶野入屋架呢?

    回覆刪除