2015年3月23日 星期一

蘋果香蕉蛋糕

用蘋果和香蕉一起來做出來的蛋糕外表平平無奇, 不過吃下去的那份質感很特別。  蛋糕是充滿了香蕉的味道, 咬下去是卻是一片又一片的蘋果。 一個蛋糕, 兩種享受 b^^d


 材料:
牛油(室溫)...70g
砂糖..............60g
低筋麵粉......230g
泡打粉..........11g
蛋..................2隻
中型蘋果......4個
熟香蕉..........2隻
牛奶..............4湯匙

做法:
1. 把蘋果削皮, 切成薄片。 將香蕉壓成蓉狀。
2. 將雞蛋打成蛋漿, 加入室溫牛油跟糖, 拌勻。
3. 然後加進麵粉和泡打粉, 拌勻後, 再放入香蕉跟蘋果, 輕輕攪拌, 便倒進牛奶。
4.  把麵糊倒入蛋糕模內, 放入已預熱至180C的焗爐, 約25-30分鐘便可。

因為鄰居兩夫婦上了年紀, 吞嚥有困難, 所以我通常會在麵糊加入牛奶 (看做出來麵糊的稠度), 做出來的蛋糕相對不會太乾, 那就方便進食。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 由專員教授, 至於佢點識, 我又唔知喎

      刪除
  2. 蘋果批和蛋糕我至like,
    但香蕉我個人真喺麻麻,
    知好多朋友都喜……

    回覆刪除
  3. 賣相一點也不平平無奇,很金黃很美^^

    回覆刪除
  4. 我正打算整類似蛋糕,屋企有蘋果香蕉要清呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 食落其實幾得意, 味道係香蕉, 但係質感係蘋果 ^^

      刪除
  5. 蘋果香蕉蛋糕,有機會要試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 食落其實幾得意, 味道係香蕉, 但係質感係蘋果 ^^

      刪除
  6. 早幾日有貓友請食香蕉蘋果muffin 也不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時我都有懷疑夾唔夾架, 原來出黎效果又幾得意喎

      刪除
  7. 蕉整既野, 梗係變左化學香精味.就咁食反而唔會.

    回覆刪除