2015年3月30日 星期一

班戟與法蘭西多卷

自我家的花生醬面世後, 我倆的花生醬癮大作。 做了我愛吃的 pancakes, 再塗上花生醬跟楓糖,  來止止癮。 ╰(▔∀▔)╯

  
徇專員要求, 做了法蘭西多卷, 以香蕉跟花生醬作餡料。 我比較喜歡做西多卷, 多於西多士, 主要是因為所需材料的份量較少, 只是一隻雞蛋、三湯匙牛奶和一茶匙糖就可以啦。  我用了片裝 brioche 來做, 而且會灑上糖粉, 因此放進蛋液的糖份量很少。 






22 則留言:

  1. 點止上癮, 根本係中毒啦.

    回覆刪除
  2. 法蘭西多卷正常係乜餡㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 放果醬, 朱古力醬, 自己鐘意就得架啦. 有人會放粒粒生果添架

      刪除
  3. 戒唔甩呢!唔好戒囉!食得開心至緊要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食得開心之後, 又有後遺症叫發福

      刪除
  4. 好金黃~~~如果無糖霜可能會以為是春卷XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有人教用麵包整春卷類嘅野架

      刪除
  5. pancake我至like
    妳做得好靚,好平滑,
    色澤好好金黃,大細又啱啱好!
    我整得好醜樣,
    妳有無秘技
    指校下

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好話指教, 大家研究下
      我用細煎pan, 倒粉漿時垂直倒入去, 就會變圓架啦, 煎煎下, 個pan熱, 我會移離火, 先倒粉漿, 就唔會一放入去就黑左
      你試下得唔得啦

      刪除