2015年3月27日 星期五

催淚戲

電影《五個小孩的校長》大受好評, 人們都說看此電影必備紙巾, 可惜我無緣觀看。 生果報更列出歷來受歡迎的催淚電影, 分別是《歲月神偷》、《忘不了》、《阿郎的故事》、《龍的心》、、《癲佬正傳》和《新不了情》。 除了《何必有我》, 其他的我都看過了, 不過在看時, 我也沒有淚如雨下。

令我看戲時會哭得像豬頭, 首推一定是《螢火蟲之墓》, 自兩兄妹獨立生活, 到節子去世, 眼淚不禁流下來, 看後心情很是不安。 去年電影台也有播映這動畫, 我也堅持不看, 免得弄得自己不開心。


另一部令我印象深刻的催淚電影就是《搭錯車》。 其實劇情非常、十分、極度老套, 就是一頭狗也不會放過, 可是我仍是不明所以的看得流下眼淚。 成功催淚就是這電影的賣點?

16 則留言:

  1. 我好眼淺的,幾個朋友都叫我睇,五個小孩,但我唔敢,唯有等出碟/網上,在家自己睇。

    回覆刪除
  2. 我諗我淚點較高,以上除咗搭錯車(太舊未睇過),睇完都係冇眼淚

    回覆刪除
  3. 五個小孩的校長,標榜個校長好勁,但其實跟她一樣的無名校長在香港或第三世界多的是,所以覺得太high profile個校長啦!我和你一様,第一套催淚戲是搭錯車!

    回覆刪除
    回覆
    1. 搭錯車, 明明老土到無朋友, 但係唔明點解一邊睇, 一邊流眼淚

      刪除
  4. 大半年後o係yt可能有得睇都未定。

    回覆刪除
  5. 我看'再見螢火蟲'時沒有哭,但坐在我旁邊一位不認識的男士哭得很厲害,我給他紙巾抹眼淚。令我哭的電影有'Leon the Professional' 和 卡通片'小腳板走天涯 The Land Before Time'。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇 Leon the Professional, 我又無喊喎, The Land Before Time 我又無睇過

      刪除
  6. 所有新片上都幾乎睇哂 ,除左呢套, 我冇意欲去睇.

    回覆刪除
  7. 我眼淺好怕看流淚戲 , 所以鍾意看笑片 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係香港時都係, 儘量睇笑片, 平時返工已經好辛苦, 唔想睇D喊苦喊忽架

      刪除