2015年3月24日 星期二

快高長大

去年年底, 我們開始種薑。 三個月後, 它已長高了不少, 快比我還要高啦, 還長出了新芽。 \(≧▽≦)/ 


至於收成, 還要耐心等候, 要等到十月才行啦。   

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 梗係唔係啦, 寫時雲遊太虛, 專員話要等到十月啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 我地呢度買到嘅都好老, 所以決定試下種

      刪除
  3. 我日日都食薑
    烚完菜渣都食哂
    祛濕+維B

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我都知, 所以之前無諗到佢生得咁快

      刪除
  5. 回覆
    1. 係薑黎架, 不過我又真係有棵小竹喎

      刪除
  6. 會會有花開呢? 好鐘意薑花,好香,不知同不同品種?

    回覆刪除
  7. 記得秋天及中午之後就唔好食薑啦.

    回覆刪除