2015年3月2日 星期一

Sharon Stone 的 Afflelou

Sharon Stone 的 Alain Afflelou 眼鏡廣告近來熱播。 廣告由 Luc Besson 執導, 在巴黎 Palais Royal shopping arcade 拍攝。 廣告以 Sharon Stone 最後說出 Moi, c'est Afflelou ! 作終結。不曉得這廣告有沒有在香港播呢? 自上次她說了 karma, 像是給強國封殺了, 現在這封殺令解除了沒有? 





當我看到這廣告時, 只想起那些上了年紀的藝人必備之物: 眼鏡跟樽領衫。 Sharon Stone 在廣告中雖沒有穿樽領衫, 但仍以衣領遮蓋著頸項。 難道也是歲月不饒人嗎?


 在看這廣告時, 我有個疑問, 為什麼會選 Meghan Trainor 的 All About That Bass 作廣告歌? 除了歌曲流行之餘, 節奏明快, 我想不出第二個理由。 歌詞說的 Photoshop, 我想 Sharon Stone 的照片也用了不少呢。   專員說 Meghan Trainor 其中的唱法有點像 Gwen Stefani, 你又覺得嗎? 







21 則留言:

  1. 頸真係好會爆你個年齡秘密㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有無法可修飾的一對手

      刪除
    2. 我睇電視手可以打botox. 滑一滑架.

      刪除
  2. 香港唔覺有呢個廣告!但見Sharon stone變成咁,稀虛!

    回覆刪除
  3. 人總會老,明星也一樣,但最緊要係夠自然啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱, 最緊要做番合自己年紀嘅野, 唔好一把年紀, 仲係度扮少女呀

      刪除
    2. 呢個我真係怕,三十幾扮廿幾,五十又扮三十幾....

      刪除
    3. 當年花旦 Orange 仲紮起辮仔, 撲蝶

      刪除
  4. 佢睇起尼比實際年齡後生.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我識佢時, 睇 Total Recall, 覺得佢好靚架

      刪除