2015年3月8日 星期日

收穫

終於出動, 逛了我們今年的第一個 brocante 二手市場。 這二手市場離我們家十五分鐘車程, 九時多到達時, 街道兩旁都泊滿了車, 花了些時間, 才找到了車位。 天氣好, 陽光普照, 我一點都覺得冷, 還要全程戴著太陽眼鏡。

這 brocante 的攤位很多, 大概有超過一百個攤位, 要尋寶, 就要細心看, 邊走邊看, 逛了差不多三小時, 幸好我們都找到心頭好。

專員買了釣魚跟佛教的書, 我就找到了 Nigella Lawson 的 cookbook。 這三本書都很整齊乾淨, 都不像是二手貨呢。



我們最最最開心的莫過於買了這鑄鐵鍋。(≧◡≦) 它只是外面有少許刮痕, 內裡都沒有損壞, 最後檔主還主動減價, 只花了5€ 就行了。


不過我每次逛 brocante, 總有一事教我皺眉, 那就是看見某些父母帶著年幼子女, 有時甚至是推著嬰兒車, 口中卻著煙。 究竟他們知不知道二手煙的害處呢?


24 則留言:

  1. 好多父母也不會理會二手煙的害處,你個煲是否很平?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次見到都火滾, 做人父母都唔注意子女健康, 要食煙都企埋一邊呀, 激氣
      我地覺得個煲, 雖然二手, 但內膽OK, 只係表面有刮痕
      呢類煲出名當然有 Le Creuset 同 Staub, 我見過最平係IKEA見過, 都要40-50歐, 咁當然係一手啦

      刪除
  2. 身教是一學問,這也是有時見到一代傳一代的陋弊

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我都唔明而家D潮爸潮媽, D仔女可以夜一夜都唔瞓, 可以用手機湊細路, 可以為早D出發去旅行唔返學, 可能我老啦, 有代溝呀

      刪除
  3. 5 歐一個鐵煲,好抵啊!
    我也喜歡看Nigella 的節目,她那不怕肥的食譜,很吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜呢度好似無佢節目, 我見得最多係 Gordon Ramsay

      刪除
  4. 依家仲有Nigella既節目播.
    大把呢d人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度無佢節目, 我睇得最多反而係哥頓

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢鐘意睇有關佛教嘅野, 不過就最憎見到得個頭嘅佛像, 覺得唔尊重喎

      刪除
  6. 我兩公婆去歐洲都好鐘意行二手市場!5歐個鍋,勁底!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都鐘意行呢D二手市場, 有時會執到心頭好架, 絕版野

      刪除
  7. 大把阿媽老豆食煙對住仔女,見慣不怪了。

    回覆刪除
  8. 5歐就買到鑄鐵鍋......有無偷笑呀~~哈哈哈(一定有^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無偷笑....因為直情嘻嘻咁笑住走 XD

      刪除
  9. 回覆
    1. 要有耐性, 慢慢行, 先會搵到心頭好

      刪除
  10. 5€抵啦最緊要入面無花
    第時同專員去釣魚記得影D靚相來睇下

    回覆刪除