2015年3月15日 星期日

牛油果吞拿魚螺絲粉沙律

一早就出門, 全因跟人約好交收。 接著便去了逛大賣場, 回到家中已經是中午時份。 肚子餓, 趕快做個不用開火的快餐填肚子。

每次煮意粉類, 我都會預備多一些份量 , 而螺絲粉是前一天晚上剩下來的。 牛油果已熟透, 我把它去皮切粒, 再加入已切碎的洋蔥跟 pickle, 然後拌入各拿魚跟螺絲粉。 醬料只是芥辣醬跟沙律醬。 

懶人速食菜單又增添一新成員。 (´ε` )♡

 

25 則留言:

  1. 回覆
    1. 落少少 pickle, 食落有少少酸, 幾好味架

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔好講學野啦, 大家切磋下 (ᵔ.ᵔ)
      我阿姨會壓爛牛油角搽麵包架, 有人就會配雞肉, 甚至蟹柳, 加沙律醬, 再配沙律菜, 都好味架 ^^

      刪除
  3. 牛油果真是百搭,日本寿司也可以用

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話點豉油、wasabi 似食刺身, 不過我無試過喎

      刪除
  4. reminds me of salade nicoise :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Be frank, I've never tried salade nicoise ^^

      刪除
  5. 我喜歡牛油果, 但就麻麻吞拿魚.

    回覆刪除
  6. 我會用牛油果paste加少少糖搽面包, 但又係唔敢多吃

    回覆刪除
    回覆
    1. 高熱量, 不過都高纖維, 仲有靚脂肪, 好過搽牛油

      刪除
  7. 呢個pasta salad我有時會整,尤其係夏天

    回覆刪除
  8. 手快腦筋又快,係想懶嘅必要條件。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過有D人係想懶, 但又唔想用腦喎 XD

      刪除
  9. 我都幾鍾意食牛油果點沙糖嚟食 , 但未試過撈螺絲粉來食 , 這食譜很方便又飽肚 " 正 "

    回覆刪除