2015年3月20日 星期五

法蘭西多士與焦糖蘋果

這道甜品法蘭西多士配 caramelized apple 參考地獄廚神食譜做的。 不過我沒有依他的方法, 在蛋液裡放肉桂粉, 只有煮蘋果時才放。


專員吃得興起時, 居然說給欺騙, 因為他以為是一層西多士, 一層蘋果, 所以一下子便吃了最上層的蘋果。 (⌒_⌒;)  我當然反駁, 便跟他說, 廚神都是這樣擺放的啦。  他還硬要說, 家常菜可不一樣。 最後, 我建議他寫電郵給廚神, 附上他的寶貴意見, 看他會不會回覆啦。  (→_→)


16 則留言:

  1. 如果一層西多士, 一層蘋果,咁即係蘋果三文治西多底,新嘢喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如學埋炒河咁, 兜亂, 仲有創意

      刪除
  2. 西多士配 caramelized apple我想像都係一層西多士, 一層蘋果喎. 男人想法係唔同嘅??

    回覆刪除
  3. 得咁多份量咩 ,有多既咪即時放多幾層塞住佢把口囉.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 梗係有啦, 佢估蘋果同多士, 一層一層咁鋪

      刪除
  5. 專員鍾意層層夾心咁!佢食得好甜喎。

    回覆刪除
  6. 通常如果齋食唔駛做的話,我都無乜評語kakakakaka
    如果Gordon回信記得post上來睇^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時要俾下評語, 改進下, 先有進步嘛, 不過唔好吹毛求疵囉 XD

      刪除