2015年3月21日 星期六

Transparent

這兩天, 斷斷續續地看, 終於看完了 Transparent 的第一季。 此劇甚獲好評, 也是驅使我一看的原因。 



Transparent 的主角 Morton 是位退休教授, 跟已離異的妻子育有三名子女。 大女兒 Sarah 已婚有子女, 重遇了昔日的同性戀女友。 兒子 Josh 事業有成, 卻沈迷於肉慾關係。 小女兒 Ali 是名無業遊民, 時靠父親接濟。  每人都有自己的秘密, 所以這家庭一點也不 transparent。 故事開首以 Morton 決定跟家人剖白, 他想以女人身份 Maura 開展新生活。 劇情也以各人對 Morton 轉化成 Maura 的反應而發展。

Transparent 名為喜劇, 也以家庭為主題, 可是它絕對不是另一套 Modern Family。 坦白說, 我不會把它列為喜劇, 它沒有 Modern Family 的乾淨健康, 節奏較慢, 同時笑話也不密集。 假如你對 F word、性愛及毒品場面很敏感的話, 這劇集一定不是你的那杯茶。

今天的社會看來較過往開放, 然而有多少人可以接受跨性別一事呢?  想起有次跟同事閒談, 我忽然問他, 他可不可以接受他的另一半是變性人。 結果他不但沒有回答我的問題, 而且把我罵得狗血淋頭。  我都有想, 如果我是 Morton/Maura 的女兒, 我會有他們的反應嗎? 恐怕一開始, 我也會接受不了。 





16 則留言:

  1. 我對每個人既取向都冇意見, 如果接受另一半係變性人, 咁其實跟同性冇乜太大分別.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最難過其實係家人個關, 未必人人可以接受

      刪除
  2. 另一半是變性人我又冇諗過得唔得,但係朋友係變性人,或者做Morton/Maura 的女兒,我覺得冇問題喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係我, 一時會接受唔到, 正如劇中個女, 問可以點叫Morton/Maura, 而家叫爸爸, 定媽媽

      刪除
  3. 我是保守派,接受不了屋企人如有這裡情況。但他人就OK。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得一開始都未必會接受到呢

      刪除
  4. 到衣家嘅年紀,我已經容易接受好多轉變的事,不過唔好講做手術過程我聽。

    回覆刪除
  5. 喱套如果無記播都一定會剪得好犀利XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 無記都有播過 Sex and City, 深夜播之餘, 都剪左唔少

      刪除
  6. 我有個表妹在美國是同性戀,而且好認真地與她的另一半註冊結婚,大宴朋友- 當然親友祇有幾個,2009年到現在還好好的,最難得是Bill 婆婆也接受,我媽說表妹年紀不少(當年47),有個伴可互相照顧也是好的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我接受到同性 couple 架,
      最近睇左 Far from Heaven 同 Masters of sex 以前D人會覺得同性戀係病, 要醫, 所以有D人為左掩飾, 甚至會結婚生子

      刪除