2015年3月19日 星期四

同是一人前

專員晚上要工作, 我只要準備我的一人前晚餐就可以。 Je ne dîne pas, Je soupe!!  我給我的粟米湯拍了照片, 然後便傳給專員看。 


之後他又給我看他的晚餐。 Oh là là!  同是一人晚餐, 我那份真是「蚊脾同牛脾」。 〜(><)〜

 大胃王可不是浪得虛名! ( ゚o⌒)




21 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢話盡哂力, 都只係食到兩個喎

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢個胃好 elastic, 自小訓練, 小朋友唔好亂學

      刪除
  3. 麵包任食?佢一個人食哂?犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係任食架, 係 canteen D staff 準備好, 一時一個, 一時幾個, 零標準
      佢話盡哂力, 都只係食到兩個喎

      刪除
  4. 飯上面啲紅色係乜呢?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 法包食到2個咋喎, 另外個幾個就逐D逐D食哂

      刪除
  6. 一定係平時你唔畀飽飯佢食kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 正所謂, 未到八十歲, 都唔好俾飽飯佢食嘛 XD

      刪除
  7. 我見到我之兩日嘅全部食糧,
    食量真喺厲害*^O^*

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個胃好 elastic, 自小訓練, 小朋友唔好亂學 XD

      刪除
  8. 我成日同D食得的朋友講: 阿媽養大你真係花唔少錢, 你一定要孝順啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢自小, 佢阿媽一定要佢清哂碟D野, 先可以離開飯枱, 好有衣食架

      刪除
  9. 點可以食到咁多包。法國人一般都好細食喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個胃好有彈性, 我覺得係自小訓練, 碟有嘅野都要盡能力清哂

      刪除
  10. 你家專員真係好有食力,份餐好大喎!!!

    回覆刪除