2015年3月10日 星期二

又來芝士鬆餅

這陣子, 不知為什麼總想做鬆餅, 繼提子鬆餅、蜜糖鬆餅後, 這天來個鹹點: 芝士鬆餅。


我依舊是依著 BBC Food 的食譜來做芝士鬆餅, 還要懶得出動 rolling pin, 只是用手壓平麵團就算了。  由搓麵團到鬆餅出爐, 都不用一小時, 使用工具不多, 絕對適合我這怕麻煩 (主要是怕洗碗) 的我。  \( ̄▽ ̄)/




14 則留言:

  1. 我都鍾意食Scone, 用芝士做鹹點真的更加好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗時已經好香, 狗哥一直守係焗爐前 XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 我成日覺得兩個人唔值得投資買 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 有人會用 bacon 同 cheese, 我未整過, 試過話你知

      刪除
  4. 回覆
    1. 我要求護手大法呢
      我已經用左手套, 搽 cream, 洗完都好乾呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢有時會自動自覺架, 佢都做左屋企唔少人, 大家要分擔架

      刪除
  6. 芝士鬆餅我都想食,狗哥有冇得食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢梗有啦, 佢一直負責監察個焗爐架, 係我 supervisor XD

      刪除
  7. 鬆餅真係快靚正,我都鐘意鹹既多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 比整麵包簡單, 唔駛等等等, 好快有得食

      刪除