2015年3月18日 星期三

零儀態

Rouquin 絕對是「唔扮嘢做自己」, 最重要做回自己, 睡得舒服, 不用管有沒有儀態。 他有時還鼾聲大作, 比狗哥的還厲害。



看他的睡相, 反比我看港聞來得開心。 讀到有關第三條跑道的新聞, 血壓即時上升。 預計要花千四億, 可是依近來的超支往績, 最終要花多少都是未知數。 同時環保、空域問題仍未解決, 官方還說新跑道或只用來降落。 除了舉債集資, 還會征建設費。 新跑道會不會又是另一大白象工程? 我作為一名普通市民, 真的不明白政府堅持建造這第三條跑道的原因何在? 

28 則留言:

  1. 我在想, 可能我這一代會經歷經濟蕭條.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實最驚佢地攪多幾個大白象出黎, 淘空香港

      刪除
  2. 佢對腳唔掉落尼嘅?佢平衡力都好得喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢日日練習嘛, 我就唔得啦, Tree Pose 我只有右腳做到咋 XD

      刪除
  3. 被困在現實社會的惡劣與荒謬中,索性拋開一切,靜觀小動物的動靜與自在,不失為一刻的解脫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有最荒謬, 只有更荒謬

      刪除
    2. 綜合這幾天整個社會的初步反應,絕大部份的人都好唔妥呢條跑道,另一波抗爭氣氛,已隱然在形成之中。

      big show ahead !

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢其實幾靚仔, 不過就好懶, 宅貓一名

      刪除
  5. 建造三跑話因為現有嘅飽和喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. Norman Foster 當年計錯數? 個空域都未傾成, 到時起好, 至傾??

      刪除
  6. 三跑是繞過立法通過,依家無皇管架,似足大陸,鍾意就通過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最令人勞氣就係成日鑽空子, 唔守規矩, 好似個創科局俾人打沈左, 就開個位, 就委任做行會成員, 真係點都你唔服

      刪除
    2. 完全違反基本法,司法覆核未必無勝算。

      刪除
  7. 海棠春睡kakakaka.....
    原來貓也有鼻鼾?@@
    成日諗住盡快起就佔到先機的心理囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都有鼻鼾架 zZz
      早佔先機之時, D準備工夫做足先啦, 上次港珠澳個環評報告就出事, 仲有下下超支, 點叫人對佢地有信心

      刪除
  8. 回覆
    1. 搵邊間銀行呀? 唔會又係紅色資本 掛?
      又係佢地D公司負責起?

      刪除
  9. 瞓緊順便拉筋.
    起個機場都係5百萬, 依家班廢柴都唔係用腦諗野架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 拉完筋, 舒筋活骼
      仲要用公帑養佢地, 令人火滾

      刪除
  10. 我覺得睇貓零儀態睡姿爽得多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日問佢知唔知醜架? 佢都懶得理我

      刪除