2015年3月3日 星期二

餐肉包

如何消滅一罐午餐肉? 除了用來做頹飯跟餐蛋麵外, 我還做了餐肉包。

我是第一次用中種法, 其實是想看看效果如何。 雖然要多做工夫, 不過製成品比平時做的柔軟。 專員事先表明不吃午餐肉, 因此我把麵團一分為二, 另一半以 Pancetta 作餡料。 零造型的麵包外表欠奉, 幸好仍不錯吃, 只嫌 Pancetta 略鹹。 



最後有人出爾反爾, 吃了我一半的餐肉包, 還說是想幫我一把。 
(`ー´)

14 則留言:

  1. 午餐肉我都5夠膽整,因為太好食,但又唔敢食。

    回覆刪除
  2. 出爾反爾係曲線表揚緊你

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢未食過, 聞到陣味就話唔想食

      刪除
  4. 回覆
    1. 煙肉類係我長期都有嘅存貨, 懶時就用黎整意粉 ^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 我食完呢次, 應該有一排唔會食住啦 XD

      刪除
  6. 我開一罐午餐肉都好難食曬,下次可試下你呢個方法,多謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 開完之後, 要儘快食, 整包都可以幫下手嘛

      刪除