2015年3月7日 星期六

第一次做手工麵條

忽然興起想學做手工麵條, 在網上找來食譜, 便動手試做。

麵條的做法比我想像中容易。 我家沒有壓麵機, 那就用 pastry cutting wheel 來切麵條。 切功明顯地仍有待改進。

 

我以 A貨肉燥來作配料, 麵條吃起來有彈性。 我在吃麵條時不期然想起了小時在上海館子吃的排骨麵, 那黑黑的的湯, 那是醬油湯底嗎?


我會再接再厲, 多做幾次, 那以後想吃麵條, 只要家中有麵粉便行了。

22 則留言:

  1. 我以前用刀切麵條,依家淨用機咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知會唔會熱情冷卻, 暫時唔會投資買部機住

      刪除
  2. 回覆
    1. 原來始此, 我好耐無食過呢D豉油色湯麵

      刪除
  3. 自己製麵條係好彈牙既..
    上海麵湯底只係最基本既生/老抽,以前一定加豬油, 勁香.

    回覆刪除
    回覆
    1. 食落真係煙韌
      好耐無食呢隻上海湯麵, 掛住佢添

      刪除
  4. 我以前做過,用刀切,不過好難切得均勻

    回覆刪除
  5. 以前的國內同事,他們吃的麵和餃子皮,都是自己做,不會買,現今樣樣講效率,很少人會自己做,不過一定有分別

    回覆刪除
    回覆
    1. 返工忙, 無時間, 都係買番黎食好啦, 我以前都係咁

      刪除
  6. 我都諗住試自制麵條,因為真不太難,不過一直未得閑做!下次做試加不同汁料,例如菠菜汁做菠菜麵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要返工, 就無咁多時間/精神, 我以前都係買番黎食算啦

      刪除
  7. 回覆
    1. 主要係唔想倚賴人, 我入貨要靠街坊探親經過亞超, 成日靠人都唔係辦法

      刪除