2015年3月29日 星期日

顧此失彼

朋友來我家吃晚飯, 專員負責主菜, 我就負責做麵包跟甜品, 所以我的流程就是焗、焗、焗。 原定計劃是在麵包烤焗之時, 就是把麵包布甸的材料拌勻之良機。 但意外就是意料之外, 在我忙於把浸透牛奶的麵包分屍時, 計時器響起, 我看麵包的顏色不夠金黃, 讓它多待數分鐘, 便出事了。 麵包出爐時, 我心中只有失敗二字, 焗得過了火啦, 一殼眼淚。 (ノ_<。)


餐前小食是大懶人之選: 芝士香腸卷, 幸好賣相還可以啦。


麵包布甸出爐時, 我已沒有心情給它拍照。 味道不錯, 朋友也帶了好幾件回家。 這是剩下來的, 一半是原味, 另一半是朱古力味道。 



24 則留言:

  1. 都唔算失敗,差好少之嘛

    回覆刪除
  2. 麵包個樣都唔係咁差呀,唔好無心機啦。

    回覆刪除
  3. 呢啲廚房事十常八九呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好羨慕人地零失手, 仲有好多野第一次做就成功

      刪除
  4. 我睇唔出有問題喎。原來專員都識整幾味。

    回覆刪除
  5. all/high carb day? :)

    回覆刪除
  6. 唔係好差啫.都幾靚仔吖.

    回覆刪除
  7. 唔覺得有咩問題喎 , 樣子都幾好吖 .

    回覆刪除
  8. 唔緊要,失敗乃成功之母,再接再厲^^
    咁有冇影到專員整咗D咩?

    回覆刪除
  9. 明白的,朋友來作客煮得唔好,好似很失禮。learnt by error,經歷過,下次可以留意多d,改善下!繼續努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你完全明白我所想, 所以煮野俾人食, 我有壓力架 ^^

      刪除
  10. 唔差呀就咁望落去,唔緊要,下次再接再厲!

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 個花唔見突出, 真係好麻麻, 唔係我要求高

      刪除