2015年3月22日 星期日

自家製花生醬

偶然發現了買回來的花生醬含有棕櫚油, 便決定不會買了。 為什麼一開始看不到呢? 難道是鬼掩眼?

不買現成的花生醬, 那就要重新開始自製花生醬。 這次用了 hand blender 來做。 我仍沿用舊公式。 首要任務就是當花生友, 把花生去殼, 剝呀剝。  花生250g 加上二、三湯匙芥花籽油 (可用花生油), 打成花生醬, 最後加入一茶匙蜜糖, 再多攪拌一分鐘。 花生醬會變得更稠。沒料到做出來的比用 stand mixer 配件弄的更幼滑。 



專員第一時間用花生醬塗麵包, 結果當然沒有令他失望啦。 



21 則留言:

  1. 一次過食唔食得晒?專員都食花生醬架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一次當然食唔哂, 食剩擺係雪櫃, 因為無防腐劑, 要快D食完

      刪除
  2. 回覆
    1. Nutella 我地無食, 就係因為有 palm oil

      刪除
    2. 好耐冇食啦!食榛子囉!

      刪除
  3. 乜你唔知所有食物如餅乾, 薯片 , 即食麵,醬料都係用棕櫚油既咩 ?
    芥花籽油咪一樣咁大鑊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 餅乾、薯片我地無點食, 即食麵我只限最多一星期一次
      樣樣都話唔健康, 唔通只可以吸風飲露

      刪除
  4. 加棕櫚油係咪預防佢容易益咗?
    自己整一定係純天然無添加^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排睇到 Nutella 加 palm oil 係會令個醬滑D

      刪除
  5. 自家製的特別香,滑唔滑唔緊要,健康最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有食到一粒粒, 似芝麻咁, 好有咬口

      刪除
  6. 原來咁簡單架,真係打得好滑呀
    加埋煉奶就一流喇~~~

    回覆刪除
  7. 自製果醬聽得多,想不到會自家製花生醬,又如似幾好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係係呢度學, 原來好容易, 又好味, 不過要花時間剝花生囉

      刪除