2013年11月6日 星期三

四個婚禮

C9的日常生活少不了是看電視。



我在這星期看了 TF1 的 Quatre Mariages Pour Une Lune de Miel。 這個節目真人秀節目, 跟 M6 的 un diner presque parfait 差不多, 只是由餐桌換上了婚禮。 四位參賽的新娘子會參加對方的婚禮, 再從接待、餐飲、氣氛及婚紗打分, 勝出者會赢得一次蜜月旅行。 想當然, 每位參賽者都愛挑剔人家的短處, 一句到尾, 「自家就誇啦啦, 人家就......」。

不過我不明白的是, 近來數個婚禮都不約而同用上了 Adele 的 Someone like you, 還要在新人領舞時播放。 Someone like you 不是失戀歌嗎? 為什麼會在婚禮播放?  還有新人跟來賓一邊唱著 Thriller, 一邊跳舞。 這讓我想起《家有喜事》的大嫂在在人家慶祝結婚時, 她在旁大唱《分飛燕》。



難道又是文化差異, 所以我不明所以呢?

14 則留言:

  1. 呢套我前幾日好似睇過呀

    回覆刪除
  2. did not Watch this program. We Watch Master Chef on friday nite, and dance competition on saturday nite.

    回覆刪除
    回覆
    1. I like watching Masterchef, but I'm not that interested in Danse avec les stars

      刪除
  3. 回覆
    1. 我多數睇M6, France 2,3,5 真係唔多啱我

      刪除
  4. 年青人聽歌都無深度,又何妨是法國人,有語言障礙。

    回覆刪除
  5. 他們取其中幾句歌詞意思,懶理歌曲原意背景…唉,西人都百無禁忌嘅。

    回覆刪除
  6. 以前幾鍾意睇un diner presque parfait, 但做得太長,好悶,而且做親都係D“奇呢”人。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前好鐘意睇, 而家又麻麻地啦

      刪除
  7. 香港人擺酒永遠用nothing gonna stop us now

    回覆刪除
    回覆
    1. Nothing gonna stop us now..... Starship 個首??

      刪除