2013年11月18日 星期一

家鄉雞

每次到附近的亞超的另一指定動作, 就是去吃家鄉雞。 家中某人對家鄉雞很著迷, 不過只限在法蘭西。 如果是在香港, 他又不會去吃啦。 其實我也明白, 某人很愛吃香口食物, 可是我們在家又不會做炸物, 所以要滿足一下, 最方便就是吃KFC。

我們各自點了的套餐。




我一直都知道這裡的KFC比香港的貴, 然而以前吃的三件雞餐份量都比香港的多, 那時的我都會自我安慰, 份量多了再加上生活指數, 價錢還算可以。 只是今次真的有點失望, 我的三件雞都瘦身成功。


難道肯德基爺爺都知道我也需要瘦身?

20 則留言:

  1. 麥當當、KFC幾年先食到1次

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係香港都係, 不過KFC 係某人既 comfort food

      刪除
  2. 瘦身好呀!個汽水杯都咁細,有冇得無限添加架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都係無限添飲架, 個時佢地無哂大杯, 所以俾細杯我地

      刪除
  3. did the chicken taste good? We have never been to KFC/McDo.

    回覆刪除
  4. 好少食麥記, Burger King, KFC喇. 有時都心思思架. 覺得佢有點貴囉, 而且有其他選擇, 所以等佢地有coupon先食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢度有coupon 時, 可以慳到兩歐

      刪除
  5. 可能香港食呢d快餐真係太平啦, 所以覺得七,八十蚊吃呢三件家鄉雞或者麥記漢堡包, 實在太貴了! 我一定唔捨得
    哈哈, 肯德基爺爺好能知道你的清熱酷存貨有限, 為你好呢 XD

    回覆刪除
  6. 吓?係法蘭西食家香雞咁嘥quota?
    我都唔知幾多年冇食過lu

    回覆刪除