2013年11月12日 星期二

Elle

這陣子, 我們都收到 Elle, 看來是 promotion copy。 內容離不開名人專訪, 美容心得等, 不過還會有些時事議題。 每本正價 2.2 歐元, 應是比香港的便宜吧。


這期有報導關於兩個RFI 記者在馬利被殺, 也有專題說到烏克蘭的女生都想當上模特兒。



上期的封面是 Carla Bruni 及她的半個姐姐 Valeria Bruni Tedeschi。Carla Bruni 我當然認識, 反而Valeria Bruni Tedeschi, 我只看過她的一部電影 5x2而已。



16 則留言:

  1. it seems Carla Bruni is looking better now. She looked very different when pregnant and when she left her house with Sarkozy in May, 2012.

    回覆刪除
    回覆
    1. Maybe she did not lose her weight after having given birth to her daughter

      刪除
  2. carla bruni唱歌好聽
    生完靚翻哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 都一段時間至瘦番, 佢今年出左隻CD Little French Songs, HMV 都有

      刪除
  3. 我度啲雜誌久唔久有promotion copy送,不過要register但有3-6期送

    回覆刪除
  4. 我呢度要登記先有promotion copy架. (有時登記咗未必有, 我試過一本都未收過,之後有人問你續唔續.)

    回覆刪除
  5. 香港要30-40蚊一本, 唔平, 唔明係咪咁多人買, 因為呢d時裝雜誌唔似果d X周刊 咁多娛樂八卦野睇, 而且呢d時裝雜誌多介紹High-end fashion手袋, 斷估非一般人日常敗家之物, 我都係每次去剪髮時先係salon睇咋 ..yes, 我cheap 嘛 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係香港就唔會買, 同你一樣, 都係整頭髮時會睇下, 我覺得係一本廣告雜誌啦

      刪除
  6. 我哋有俾免費三個月,不過我都未要,費時三個月後唔記得取消就俾佢收錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似香港D電訊公司, 都話俾你試用D服務, 我都似你咁話唔要, 就係怕唔記得取消

      刪除