2013年11月5日 星期二

馬鈴薯玉米湯之變奏

天氣漸冷, 我開始需要吃些熱菜, 所以就做了馬鈴薯玉米湯當午餐。 看些烹飪節目, 主持人都會用攪拌器把湯打得稠一點。 懶惰的我當然不會, 因為不想之後要再清洗那個攪拌器。 而且通常我會做兩天的份量, 那第二天就不用為午餐而傷腦筋了。



某人回家, 發現了湯, 之後就自行為湯增值。 他二話不說, 老實不客氣, 就從冰箱找出魚柳跟甜椒, 放進剩餘的湯再煮。


那就是說, 我又要想想翌日要做什麼作午飯。

16 則留言:

  1. 下次你要收得好d,唔好俾某人發現

    回覆刪除
  2. 馬鈴薯玉米湯必正呀~好想飲~不過我好懶...可能buy罐金寶馬鈴薯湯滿足下好了......

    回覆刪除
  3. 你度有冇金寶湯賣架?我哋冇架

    回覆刪除
  4. 某人為你好啊, 唔想你食隔夜嘢呀. hehehe

    回覆刪除
  5. 某人泔有"煮"意, 叫佢幫你想想啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢會你諗下先, 再俾意見, 係咪好似公司老細呢

      刪除
  6. 我昨晚都係食湯做晚飯,留埋今日午餐。。。。

    回覆刪除
  7. 出街食囉...最後煮左咩做lunch ar?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想出街食, 不過呢度無香港咁方便架, 我最後又係食包 hehe

      刪除