2013年11月29日 星期五

失敗之作 ~~ 香蕉班戟

家中有熟爛變黑的香蕉, 不想把它浪費, 又不想做香蕉蛋糕, 那就上網去看看, 有什麼好主意把它解決掉。

看到有人說, 只需雞蛋加上香蕉, 就可做出香蕉班戟, 我又即管一試啦。



可能沒有麵粉的緣故, 那個班戟真的是軟弱無力, 我一點都不能接受那種質感, 而且更需花多點時間把它煎好。我叫某人一試, 他竟然問我, 是不是想給他下毒手, 又笑說是不是狗哥的嘔吐物。  TT-TT

幸好他是惜食之人, 最後都把它全解決掉。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 逃不過王子法眼, 就係香蕉蛋餅囉, 只怪我又天真又傻, 走去試呀

      刪除
  2. 可能煎蛋包住香蕉會好d, 好似omelette咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我接受唔到個質感呀, 係一 pat 野

      刪除
  3. 我又係有黑蕉剩,加埋芒果同奶做咗香蕉芒果奶昔

    回覆刪除
  4. 下次不如做香蕉雪糕啦,記得在基絲汀之簡易食譜見過有架

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. http://www.kidspot.com.au/best-recipes/Healthy+25/2-ingredient-pancakes-recipe+4806.htm
      有興趣可以試下

      刪除
  6. 亞某人好夠義氣,好勇呀!你有福囉!

    回覆刪除
  7. 爛香蕉煎蛋,都幾難想像係點嘅?
    某人真好,咁都同你解決咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係好唔鐘意浪費食物之人, 好彩有佢啦

      刪除
  8. 再接再勵,下次一定得的

    回覆刪除