2013年11月2日 星期六

Pancake

我在香港時做的熱香餅都是用現成的 Pancake Mix 做的。

現在比以前空閒了, 可以嘗試一下自家製作。 食譜來自網站 Cuisine Journal des femmes。 不過糖就用上了 vanilla sugar, 而且加了點蘭姆酒 Rum, 吃起來很有酒香。  顏色比起老麥的淡了很多, 有點像 crêpe。




法文食譜如下:



15 則留言:

  1. 依家多咗時間,真係可以試多啲新嘢

    回覆刪除
  2. 睇落幾正WO~攪到我都想整~

    回覆刪除
  3. 你又要學法文,又要煮兩餐,又要寫blog,還有家務,應該都忙喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 比起我以前, 真係唔忙啦, 以前一日閒閒地返十粒鐘, 週休二日, 完全唔想諗野, 整下野食當放鬆下, 兩個人唔會好多家務, 我地食得好簡單, 所以還可以啦

      刪除
  4. 賣相得啊!香港老麥果d太林身,你呢d應該好食過老麥果d吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀! 可能俾老麥洗腦, 成日覺得個色唔似呢

      刪除
  5. 小時侯
    媽咪常用雞蛋+麵粉+蔥
    煎薄撐俾我作放學咸點

    回覆刪除