2013年11月25日 星期一

眼乾

一直都知道這裡天氣乾燥, 所以帶了些保濕面膜過來, 只希望回到香港時, 不會給人家誤認為IQ博士裡頭的阿春婆婆。

皮膚就早有準備, 沒料到最近乾得要命的是我的一雙眼睛。 以前上班時, 還會戴上隱形眼鏡, 可能因為長時間配戴的關係, 驗光時跟我說, 我雙眼有點缺氧的現象, 再繼續下去, 血管會增生, 以後就不可能再戴上隱形眼鏡。所以我在這裡又開始了我的四眼龜生活, 休息休息一下。  近來, 先是右眼覺得有點刺痛, 初時以為睫毛倒生, 後來左眼也開始了。 那時的我就算見了棺材都流不出眼淚。最後想到是不是因為天氣乾燥, 再加上點火爐的關係啦, 只好匆匆到藥房, 買了這個人造淚水。



藥劑師建議一天要滴三次。 現在乖乖聽話, 每天早午晚各滴一次, 眼睛也沒之前那麼痛了。

18 則留言:

  1. 我反而鐘意呢度啲skin products,又平又多選擇,有時仲已經分好季節

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見到有唔少牌子, 都要細心研究一下

      刪除
  2. 如果你肝熱肝攰
    都會眼乾
    你試下飲菊花水或玫瑰花水
    可以平肝

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 而家好左D啦, 如果再痛, 我會去睇架

      刪除
  4. 大風或太乾燥對眼真係會又紅又乾又痛架, 希望你慢慢習慣呢d天氣, 遲d會好番d啦

    回覆刪除
  5. 我戴咗二十年隱形眼鏡,每朝起身開眼都好乾好辛苦。做咗激光之後,無咗呢啲痛苦嘞。

    回覆刪除
  6. 我都帶左好多年con,又好少覺得眼痛,不過雙眼開始血管增生後,唔會一早起身帶,等到食lunch前先至帶,減少帶con時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係香港就一個星期戴五日, 六日就休息, 試過返返下工, 要除con, 做到眼痛, 而家就乾到眼痛

      刪除
  7. 在香港時,每天都帶con, 來了德國,大部份時間都乾燥,所以只是假期和節日才帶(為方便帶太陽眼鏡)。鄰居和朋友,一開始慣了我四眼的樣子,沒所謂了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前已經配定副有度數既太陽眼鏡, 因為都知道大部分時間都會戴眼鏡架啦

      刪除