2013年11月26日 星期二

虛驚一場

上回講到, 二號 Minou 夜蒲過後, 每天大清早就回到我家門來。

然而昨天中午時份, 還沒見他的踪影。 之後我跟J先生聊起, 他說他早上駕車途中, 在馬路上看見一隻黑白相間的貓兒走過。 因為之前鄰居跟我們說, 最近有貓死在大馬路中, 相信是給車子撞倒了。 因此J先生便暗示說, 要我有心理準備。 我不禁擔心起來, 忍不住哭了。 現在想起來, 真的覺得很糗。 說得出是虛驚一場, 想當然是, Minou 平安無恙, 最終於下午茶時份又施施然回來啦。 一回來, 又來大吃大喝, 接著倒頭大睡。

此時睡得香甜的他知不知道我曾為他擔心不已?





20 則留言:

  1. 會唔會以後唔俾佢出街呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔敢禁錮佢呀, 佢會係門口係咁 meow, 我驚俾人拉

      刪除
  2. J先生言之有理,王子以前啲貓大部份係咁死,次次喊到豬頭咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估真係咁, 我都會喊到豬頭咁, 所以我唔明點解D人可以買貓, 但係又唔好好照顧佢地呀

      刪除
  3. 點解唔索性困住佢,自己養呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經延長佢係屋內既時間啦, 不過佢會係門口meow meow, 我驚被人告我禁錮佢 ^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 同埋飯店, 仲要包三餐加甜品 cream

      刪除
  5. 好彩無事, 希望佢平平安安啦

    回覆刪除
  6. some cats will disappear for several days and come back ...

    回覆刪除
    回覆
    1. Maybe we should not lose control over our worrying....

      刪除
  7. 貓貓愛自由,牠要往外逛,阻不了,也擔心不了,隨緣,会開心啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. J先生都話, 呢度係郊區, 唔係監獄, 唔可以困住佢, 不過如果佢有不幸, 我都會傷心呀

      刪除