2013年11月27日 星期三

清冰箱行動開始

以前在香港老家, 從不用擔心如何解決冰箱積存了一段時間的東西, 因為那全包在我老媽身上。 現在的我就開始要為這個問題傷腦筋, 我也希望能當個惜食之人。

先要解決的, 就是之前做菜剩下來的磨菇。 最簡單不過莫如用來做意粉, 又或是忌廉湯。 今次試做白汁磨菇煙肉意粉。 法蘭西人稱白汁為 La sauce béchamel, 做法甚是簡單, 材料只是麵粉、牛油跟牛奶。 只要把牛油溶掉, 再加麵粉拌勻, 比例是一比一, 之後加牛奶再拌勻至需要的稠度, 再用鹽和胡椒粉調味即成。 我這手殘女都可以順利完成。 家中某人給打分,是 7/10, 因他略嫌意粉偏鹹。



這裡還有人教只用微波爐, 也可完成。 我還未曾嘗試過呢。

18 則留言:

  1. 遲啲啲菜會好貴,惜食之外仲要識買
    7/10算高分喎

    回覆刪除
  2. 很好啊,東西不要隨便就倒掉呀。珍惜資源,惜食是福。會有福報的。

    回覆刪除
  3. 一次煮唔晒,要諗下次用黎煮乜.好煩惱.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有咁既問題, 唔可以下下大雜繪嘛

      刪除
  4. 我都學緊盡量買少啲,唔好浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊係買薯仔, 是1kg起跳, 未食完佢又出芽

      刪除
  5. 某人真世識俾分, 7/10中間分數, 唔會太Hurt你, 但你又有進步空間...哈哈..遲d佢有充分理由交個雪櫃同爐灶俾你, 你要開始做Planning, 計Budget, 交Proposal, 出Output, 廚房CEO呢個位, 你好快會升正架啦 xxD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔升職得唔得呀? 我係一個唔鐘意負責任既人呢架喎 ^^

      刪除
  6. 快靚正嘅白汁,正是我的懶人快餐。

    回覆刪除