2013年11月23日 星期六

改變策略

我家原來除了有貪吃狗, 還有貪吃貓。

事情經過是: J先生某天發現了二號 Minou 在吃雀糧, 就是我們掛在屋外的 boules de graisse。 我們也不明白為什麼他會吃這東西。 再加上發生了二號的貓捕雀事件, 為了不令暴力事情再度發生, 我們決定改變策略。

先多添置一個密封式食盆, 再把那些 boules de graisse 單獨懸掛到二號觸不到的地方。




希望我們的新策略成功啦。



16 則留言:

  1. 貓捕雀/鼠事件以前成日有,隻貓有時仲會當禮物送俾奶奶,收完仲要讚下佢先肯走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿花都試過擺幾隻米奇係我地門口, 領下功嘛

      刪除
  2. 掛到咁高??
    我隻仔都好為食架

    回覆刪除
  3. 唔好低估二號(同阿花)!咪以為真是有地方是他觸不到,越是有挑戰性,他就越感興趣架!可能有日你會發現二號懂得走鋼線!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢學識左, 我就搵佢地表演啦! XD 可能係貓版雜技團

      刪除
  4. 咁都唔成功o既話, 都冇乜方法

    回覆刪除
  5. 如何貓捕雀? Mino 趁雀兒進食時,飛奔去擒它,而雀兒飛避不及?

    回覆刪除
    回覆
    1. Minou 會藏身暗角, 等候機會, 係佢既本能

      刪除
  6. 回覆
    1. 係丫, 我最近數過, 佢係我屋企一日食足五餐, 有時仲要求要牛奶

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢已經一日五餐, 或者係生大食積

      刪除