2013年11月15日 星期五

鳥食

冬天來了, 也是時候把這些 Boules de graisse 掛在房子外。



對於鄉郊雀鳥來說, 冬季是食物短缺的季節, 日間時間相對較短, 如果還下了雪, 找食物更是困難。 我們為了幫助這些雀鳥渡過嚴寒, 會在室外掛起這些 Boules de graisse。 Boules de graisse 的成份包括穀物和脂肪物, 好讓雀鳥吃了後, 長胖了點, 可以對抗寒冷的天氣。



住在鄉郊的人, 大多會在花園掛上它。 相對放生雀鳥來說, 我覺得這樣做真是更能幫助牠們。





16 則留言:

  1. 老爺掛咗好多呢啲圓形bird feed上樹,仲有屋型bird feeder,成花園都係雀呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你老爺都好有善心呀, 我地就唔敢掛太多啦

      刪除
  2. 我呢度d公園冬天都有屋型bird feeder

    回覆刪除
  3. 很多時候都看到雀仔飛來飛去,現在對雀仔也加深了認識,也愛上了它們呢!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢度D人都係, 可能因為佢地都係 nature lovers

      刪除
  5. 回覆
    1. 要睇下心態如何啦, 我都知有人頂唔住呢D生活, 成日都話悶架, 不過真係好平靜, 無以前成日都咁緊張, 有得必有失, 相對找工作就會比城市困難啦

      刪除
  6. 可能我呢度係屬於大城市,我未見過有人掛呢啲雀糧喎。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 都有黎食架, 兩個星期可以KO 一球

      刪除