2013年11月1日 星期五

Museau de boeuf

一個人的午餐, 總是簡簡單單。


這個 Museau de boeuf 是超市半價時買的。 家中沒有沙律菜, 所以就弄個薯蓉 (purée de patate)。 寫了個法文名字, 好像立即「升呢」。

Museau de boeuf  是牛面的口鼻部份, 見下圖。

相片來自網絡

看過以後, 是不是已沒有意欲去嚐試一下?   他們會把這部份燙過, 腌鹹, 切成小塊, 放進湯中再煮。 通常會加上點醋, 再做成沙律。而我真的覺得味道不錯呢。

12 則留言:

  1. 我哋都有啲類似嘢,整成啫喱狀凍食,叫Tellersülze

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔多鐘意食啫喱狀嘅嘢,不過有個西班牙熱食version我覺得超好食,不過好難買齊料煮啊

      刪除
  2. 牛臉肉好食, (不過好貴); 我想你仲紹的這個部份也應該很好吃的.

    回覆刪除
  3. 你唔好話我知嘛. e+真係冇意欲去嚐試了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時我試食時, 佢地淨係話係牛, 我都係最近至知係乜

      刪除
  4. 食牛鼻和咀?未聽过喎。中国人常被人耶喻什庅都吃(豬耳、鳯爪、蛇羹、魚頭); 外国人都一様啫,食不同部位而言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見佢地超市有類似牛腸, 牛肚賣, 仲見有馬肉添

      刪除
  5. 肉質應該好滑,好似我們食蒸魚時要爭食面珠咁。。。。

    回覆刪除
  6. 淨睇相係唔錯吖~~有D似餐廳的感覺^^

    回覆刪除