2013年11月16日 星期六

叻沙味香飯

醬料又是超市做特價時買回來的, 只售 €0.50, 精打細算的我自然買下來, 以備不時之需。 我在香港的超市也見過啦。 我想, 這裡的法蘭西人大多不知道叻沙是什麼吧, 所以超市最後才要止蝕離場。




做汰簡單, 只是雞蛋+洋蔥+冷飯而已。 功力有限, 炒飯還未至於米飯粒粒分明, 有待改進。 有人嫌單調, 所以另加臘腸。 至於味道如何?  它像是土司工坊的辣蝦米包餡料的味道。 如果你喜歡這味道, 可以一試。



16 則留言:

  1. 呢度少啲機會出街食,多啲自己煮,遲啲炒飯會越炒越靚

    回覆刪除
  2. 我好少買呢類東西
    食MSG+防腐劑
    我發脾氣+面紅色一笪笪+失眠

    回覆刪除
  3. 他竟然愛吃臘腸?整個臘腸炒飯啦,夠香口又好味,0.5€ 都慳番!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都幾接受亞洲食品架, 唯一死穴係鳳爪

      刪除
  4. 等我睇吓呢邊有冇得賣先。

    回覆刪除
  5. 放心,功多藝熟,你不日將會成為烹飪高手,不要講炒飯,相信到時煮6個course的法國餐都難不道你

    回覆刪除
  6. 叻沙做湯米就最正喇,估唔到炒飯又得。

    回覆刪除
  7. 好香口咁喎,妳用中國米來炒?
    J先生接受ma?

    回覆刪除