2013年11月8日 星期五

投降

終於投降了......

出前一丁是我從老家帶過來。 我很專一, 不管是日版還是港版, 都只愛吃麻油麵, 就連人人讚好的黑蒜味的, 都不大喜歡。 當然帶過來的數量不多, 總叫自己不要太快開封啦。 前幾天, 終於忍捺不住......



在家吃一丁, 最愛跟五香肉丁拌著吃。 現在沒有五香肉丁, 就來個腸蛋麵吧。 吃過以後, 真的是大滿足。





22 則留言:

  1. 我都好愛原味的,食左個麵,有冇好掛住香港D野食呀?

    回覆刪除
  2. Did you bring one whole box? I don't eat instant noodles, so i don't need to worry about supply :)

    回覆刪除
    回覆
    1. I only brought half a dozen.... need to pay attention... haha

      刪除
  3. 算啦,要對自己好啲,下次去亞超入定貨或者網購啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前係附近個間亞超未見有一丁, 我遲D再去睇下

      刪除
  4. 回覆
    1. 初時我都覺OK, 之後都係食番麻油麵

      刪除
  5. 我都係鍾愛麻油味, 一定要是港版, 如果你在法國買到一丁, 留意出產地, EU 製的唔好食, 淋pat pat 的。日本製的我就未食過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都食過一次係陳記買既一丁, 總係覺得唔同呢

      刪除
  6. 餐蛋麵,加杯港式奶茶,唸起都想食。

    回覆刪除
  7. 麻油味一丁,賣飛佛。淨一塊卡夫芝士加麻油加辣椒油我已食唔停。其他味我都唔喜歡,不過日版同港版麻油味我又食唔出好大分別,反而我介意煮得太耐太林會唔好食。不過無想過離開香港,原來一丁面係這麽珍貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為之前我家附近無亞超, 要入貨來回4個鐘, 所以我要慳住食囉, 我都唔鐘意食好淋既丁麵

      刪除
  8. 又點少得佢:九州豬骨濃湯!

    回覆刪除
  9. 很有共鳴的三個字“大滿足”。我家也常備港版—丁(亜超有售,多款味道),一個0,69€。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係物離鄉貴, 一丁係香港好似係 HK$3.8

      刪除