2013年11月13日 星期三

睦鄰

又做了 Carrot Cake, 還跟鄰居分享。



在香港, 睦鄰這回事好像離我很遠, 只會在早上在等電梯時, 碰了面, 就會說聲早晨吧。 反而在這裡, 平日跟鄰居打招呼當然少不了, 不過還會間中到對方家, 喝茶閒聊。 剛來時, J先生就跟鄰居聊聊天, 還說是 vite fait, 沒想到一聊起來, 就兩個小時。 他們很是健談, 最近就破了紀錄, 由下午三時聊到七時, 天南地北, 無所不談。

不過對我而言, 就是一個四小時的聽力測驗, 要很專注才會搭上兩、三句呢, 真的花了不少氣力。 @@  

20 則留言:

  1. 睦鄰工作由我負責架。我同幾個鄰居久唔久都吹幾粒鐘,仲一齊去shopping,王子永不参與架

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度D人真係好吹得, 由整野食到鬧政府, 都可以講唔完

      刪除
  2. 我呢度啲人一傾都以小時計,企响街又傾,原來歐洲人都愛傾計。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要講左再見, 企係門口都仲要傾多陣, 唔知仲以為好耐無見呀 =D

      刪除
  3. 經濟效益和生活節奏的取捨,相信很多人今日會選擇後者

    回覆刪除
    回覆
    1. 相對呢度既收入都無香港咁高, 好難兩全其美呢

      刪除
  4. 嘩!四小時!真係咁好傾! 哈哈我淨返學年代試過連續同隔離位傾足四堂咋 xXD

    回覆刪除
  5. 你講得無錯,係HK就係咁,,,太少睦鄰....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港連隔離姓乜野都唔知, 最清楚應該係護衛員

      刪除
  6. 香港人對人好似防賊咁
    我除了業主姓名
    其他鄰居點頭講早晨就算...

    回覆刪除
  7. 原來法蘭西人好吹得架?仲以為佢地好cool tim

    回覆刪除
  8. hmm, how do you feel about this chatting thing? Je déteste! First, i need my privacy. I don't like when neighbors ask me about my family, my job etc. Second, i would like to be quiet at home. I don't like to talk for nothing.They talk about everything and nothing! They talk for 4 hours and nothing will change (Hollande, Sarko, impots, jardin etc.) Waste of my time

    回覆刪除
    回覆
    1. This is fine with me... if this does not last for more than 3 hours =D

      刪除
  9. 我住呢度反而似HK,鄰居係乜樣我都唔係好知.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地住鄉郊, 成日見到, 無理由唔打招呼嘛

      刪除