2013年11月22日 星期五

二號的日常生活

二號 Minou 每天回家只有兩件事, 就是吃和睡。 他最愛奶油跟牛奶, 又不介意吃二手飯, 愛吃阿花吃剩的糧餉。 無論怎樣騷擾, 都可以睡得安寧。 (請看右下方圖片就了解一二)



跟阿花一樣, 喜愛夜蒲, 每天晚上大概十一點多就要出門, 清晨六時多就回來。

夜蒲過後, 還會大模大樣的敲著窗子, 不怕吵醒人家, 會給責備啦。

20 則留言:

  1. http://www.tudou.com/programs/view/yl-FgZ-72cc/

    回覆刪除
  2. 唔好開門俾佢,問佢以後仲敢唔敢?

    回覆刪除
  3. 王子以啲貓都係愛夜蒲, 原來去咗打獵呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地有無擺D戰利品俾你睇下? 我地阿花就試過啦, 擺係我地門口, 係咪證明佢無白食我呀?

      刪除
    2. 有呀,其實佢想報恩同證明自己打獵叻,摸下佢個頭讚下佢,佢會好開心架。

      刪除
    3. 所以貓貓都有靈性架

      刪除
  4. 回覆
    1. 我就錫二號多D, 佢好似好可憐, 本身個主人唔理佢, 反而一號有幾頭住家, 大家都錫佢啦

      刪除
  5. 二號早當你們是自己人啦,所以唔洗怕在你們面前露出真我,更加唔洗顧什麼禮儀啦,他覺得自己人就不會互相計較嘛 xXD

    回覆刪除