2015年8月12日 星期三

焗火腿蛋多士

前一天我們沒有把 quiche 吃完, 第二天我就把吃剩的翻熱。 既然要開焗爐, 那我便順道做了 N 年前流行過的焗蛋多士。 

#今期流行#雞蛋仔, 現在還會有人想起它跟#椎名林檎#嗎?(每次說起今期流行, 我就自然想起椎名林檎, 真要多謝 Mr Koo)  (◎ヮ◎)




25 則留言:

  1. 我記得呢件蛋多, 但完全唔記得果架妹.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 古生名曲, 每次我寫今期流行, 我不由自主想起椎名林檎 XD

      刪除
  3. 我好OUT,唔識椎名林檎。 上網睇才個是個日本歌星。

    回覆刪除
    回覆
    1. 椎名林檎>> 香港多人講佢時, 已經係好耐之前之事啦

      刪除
  4. 椎名林檎我知係邊個,但唔知佢同雞蛋仔有乜關係????

    回覆刪除
    回覆
    1. 其賁佢地無關係, 只不過.....
      因為古生首名曲, 一講今期流行, 我就會想起椎名林檎

      刪除
  5. 我記得,仲要係記得古生嗰個獨特唱腔。;P

    回覆刪除
  6. 幾好味,又筒單,
    我要學下先(^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個焗蛋多士, 真係好易整, 鐘意食流心蛋, 會鐘意食佢啦

      刪除
  7. 回覆
    1. 另一古生金曲: 男朋友, 好聽到呢。。。

      刪除
  8. 你對歌曲戲名都好好記性喎,做Dj就啱哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜我只識老歌, 而家個D, 我又唔曉呢

      刪除
  9. 呢個我反而無整過,因為我唔食荷包蛋,流心蛋.
    搵日試吓整比班生食,佢應該會LIKE :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾鐘意食流心蛋架
      如果班生都鐘意, 呢個多士應該啱佢

      刪除
  10. 今期流行, 流行椎名林檎。。。我淨係記得巧難聽,好彩佢對樂壇冇雄心壯志啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 同吳唱K都可謂不相伯仲
      首別怪她, 都係一聽難忘 XD

      刪除
  11. 我反而喜歡用鑊煎蛋,濃邊有汁,吃時篤穿蛋黃,用多士點汁吃

    回覆刪除