2015年8月16日 星期日

黑莓草莓小鬆餅

黑莓草莓又有收成, 用來做小鬆餅就合適不過。


鬆餅烘烤時, 我的監工屢次想走近焗爐, 都給我打發走了。 他只有躲在後方, 嘗試用真情打動我, 當然不得要領啦。





22 則留言:

  1. 你應該順便焗幾個狗蛋糕毛孩食嘛!
    下次整咁細既芝士餅^^

    回覆刪除
  2. 鬆餅香噴噴 , 監工有得睇冇得食好可憐啊 !

    回覆刪除
  3. 如果狗哥識跳舞減肥,可能打動到你嘅!

    回覆刪除
  4. 如果佢係人,隨時幾百磅呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢....我識嘅汪星人都為食架

      刪除
  5. 回覆
    1. 聽覺都係, 我一開雪櫃, 佢就常伴我左右

      刪除
  6. 回覆
    1. 有俾小小佢試下味, 唔會俾成個佢食架

      刪除