2015年8月11日 星期二

Quiche lorraine aux lardons et aux champignons 洛林鄉村鹹派

家中有張酥皮快到期, 趕快要用掉。 快捷、方便又不用費神的方法, 就是用來做 quiche。 

以酥皮為派底, 把雞蛋、牛奶和 crème fraîche拌勻, 再炒香洋蔥、煙肉跟蘑菇, 在送入烤爐前混入蛋液中,一同烤焗 。 So easy!!!

雖然做過 quiche 好幾次, 不過烏龍事仍發生。 Quiche 在烤焗之時, 我正忙於洗碗。 回頭再看焗爐中的 quiche, 便看到中間部份如火山爆發般升起。 到了尾聲, 我才猛然醒起我沒有放碎芝士。  

最意外的是, 專員並沒有發現芝士失踪了, 零投訴。 我又輕輕鬆鬆過關。 ~ヾ(^∇^)



   

22 則留言:

  1. 有蛋有奶又有crème fraîche,焗到燶燶地咪似芝士囉,下次可以照板煮碗,打好多斧頭XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 碎芝士唔係好貴, 打唔到好多呢 ^^

      刪除
  2. 下次做唔放芝士都冇問題啦!

    回覆刪除
  3. 證明你混嘅餡料足又入味, 佢食到津津有味, 都無想起芝士味....哈哈!

    回覆刪除
  4. 你屋企係咪唔食中餐架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又真係好少整, 一來我附近無亞超, 二來西洋野對我黎講容易處理好多

      刪除
  5. 咁多料,有芝士唔覺嘅~~~XXD

    回覆刪除
  6. 我又下次試吓唔落芝士, 睇吓過唔過到關先 :) 我仍然覺得Quiche係homemade好食, 香港好難搵到好食嘅...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無諗過佢食唔出呢
      班生味覺可能強得多, 食得出架 ^^

      刪除
  7. 哈.....煮嘢經常發生,
    放少咗配料,
    但無乜嘢啫,
    味道應該唔會差好遠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最烏龍個次, 係將要煮個D當垃圾扔左落垃圾桶, 要扔個D仲係枱面

      刪除
  8. 你整得好食囉,所以有冇芝士都唔覺。

    回覆刪除