2015年8月9日 星期日

〔麵包〕奶黃麵包

我家做的麵包都是以甜麵包為主。 因為某人覺得早點是該吃甜的。 是那裡來的怪觀念呢?!  (・∧‐)ゞ

除了椰蓉包, 某人另一喜愛的甜麵包餡料就是奶黃。 麵包依然用上了湯種跟低溫發酵的方法, 省時又方便。

發酵後的麵團太柔軟, 造型就不容易, 懶惰的我只是把包上了餡料的麵團滾圓就算了。 ₍₍ (ง Ŏ౪Ŏ)ว ⁾⁾

出爐的奶黃麵包有沒有點來自非洲的感覺呢? (ノ>▽<。)ノ 
蛋液掃得不大均勻, 要多加留意。 




17 則留言:

  1. 漲卜卜,好吸引!我都係鍾意甜飽.

    回覆刪除
  2. 我都有早點是該吃甜的習慣。

    回覆刪除
  3. 好多人早餐都鐘意甜食, 冇都起碼要飲杯甜野.
    我鹹甜都得^^

    回覆刪除
  4. 歐洲大陸傳統觀念係咁架

    回覆刪除
  5. 有冇試過整紅豆包或者叉燒餐包畀某人做早餐?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又無整過呢D俾佢食喎, 唔好教識佢呀, 唔係我有排煩 XD

      刪除
  6. 我就整鹹包多 :) 包包樣子都唔差, 我連蛋液都懶得掃 :) 哈哈 :)

    回覆刪除
  7. 好多奶黃餡, 正! 我都要做呢個. 我住你隔離就好囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係住係你隔離....個國家 (好爛的gag?) XD

      刪除