2015年8月26日 星期三

蛋糕控

因為黑莓紅莓時有果實, 我也忽然變了蛋糕控, 兩星期內做了好幾次黑莓紅莓小蛋糕。 





放心啦, 我並沒有獨食, 更與鄰居「開心些牙」呢。 「些牙」的又怎會少了狗哥的份兒呢! 

22 則留言:

  1. 狗哥戴帽,哈哈!其實狗哥平時正餐食咩野呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢平時食狗糧, 早上有 cream 送, 夜晚配魚油, 平時有健康零食

      刪除
  2. 唔整埋芝士..
    狗哥食少少蛋糕要咁樣俾人大整蠱, 真係唔抵XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係蝕底少少, 有野食, 佢值得擁有

      刪除
  3. 鄰居有無細路仔, 如果有, 佢地開心c, 你成日些牙啲蛋糕麵包. 大人都開心啦, 有愛心下午茶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有次某街坊同我地講, 係超市買左 muffin, 兩個仔居然話我整嘅好食D, 算佢地識貨 XD

      刪除
  4. 回覆
    1. 我地摵少少俾佢食下, 其實如果少爺在場, 會跳上枱求賜食

      刪除
  5. 狗哥俾妳整蠱就有份,食就無份了,係咪

    回覆刪除