2015年8月23日 星期日

裝扮遊戲

昨天去了觀禮, 雖然只是 vin d'honneur, 但總不能一身隨便打扮出現吧。 

當了四眼龜差不多兩年, 所以起初擔心眼睛會排斥隱形眼鏡, 沒想到仍能適應呢。


不能一張素顏出現在人家的婚禮, 唯有找出已封塵的化妝掃, 化一個淡妝。 我的技術馬馬虎虎, 最怕就是畫眼線。 我可不想有對毛毛蟲眼線又或是有雙熊貓眼。 


美勞沒天份, 填色更是亂七八糟。 要是我自己塗指甲油, 獨愛淡色系列, 即使塗得不大均勻, 也不易察覺。 


心中也有個疑問: 煮飯之人是不是不應該塗指甲油呢?



25 則留言:

  1. 我就很怕烹飪導師塗甲油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好有疑惑, 會唔會甩左落去D食物, 但係見好多知名煮飯人都搽哂甲油, 好奇怪

      刪除
  2. 不衛生+不專業+不尊重
    FOR PROFESSIONAL CHEF或包餅師

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就見過廚藝比賽有D參賽者就係搽哂指甲, 仲要係長指甲, 搓肉丸, 勁核突

      刪除
  3. 我冇塗指甲油習慣,因為日日都要煮飯.

    回覆刪除
  4. 最怕見曱甴腳眼睫毛
    甲油出界,用棉花棒沾少少洗甲水,輕易抹去
    好反感電視教人煮嘢既搽甲油,一睇就唔專業.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢隻色可以整法式甲,經典!

      刪除
    2. 曱甴腳眼睫毛, 我有位前同事正正如此, 仲有粒粒係度添, 化到塊面白哂, 粉成尺厚, 頸同面完全兩隻色, 仲一定搽個心型咀, 最好笑係佢唔認自己化左妝 XD

      刪除
  5. 我無塗指甲油又無帶戒指又無帶手鏈,因為要做包,整餅又煮飯。

    回覆刪除
  6. 快啲買番本填色畫冊練習吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 秘密花園?
      我其實唔鐘意做美勞, 無耐性嘛, 以前D功課都唔係我做 XD

      刪除
  7. 要手搓包一定不可以塗指甲,任你如何小心,甲油也會掉進麵團的

    回覆刪除
  8. 都無啲製成品睇下嘅?!!^^

    回覆刪除
  9. 我係煮婦,好抗拒油指甲,不過我99長期都油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己油得唔靘, 所以唔會油啦
      長期油, 對指甲都唔係幾好, 我覺得

      刪除
  10. 我見到有人可以做完美甲再煮飯,d美甲仲多多立體裝飾

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 要見人, 我點都要搽下, 遮下黑眼圈, 雀斑嘛
      不過好怕D眉是眉, 眼是眼個D化妝呢 XD

      刪除
  12. 去旅行, 可以塗甲油, 因為唔駛做(家務).

    回覆刪除
    回覆
    1. 去幾日都可以, 多幾日甩到一忽忽, 好核突

      刪除