2015年8月20日 星期四

護理之寶

一些習慣是很難一下改掉的。 在老家時,  我會於冬天浴後塗 baby oil 才抹身, 皮膚滋潤, 否則雙腿會發癢, 我會抓得傷痕累累。 臨睡前, 我會把凡士林當成潤唇膏來塗, 以防脫皮。 凡士林甚至是皮膚龜裂時的救星。 

可惜莊生跟凡士林都不是這裡的主流, 我在大型超市都不見他們的蹤影。 試過好幾個牌子, 都是失望收場。 最近終於給我在 Boots 的網站找到了。 因為要添置保養品, 所以我也一併買下來了。


凡士林潤唇膏是給專員的。 說也奇怪, 他只對它沒異議, 之前給他買了人家大讚的 Kiehl's 出品, 他硬說有一陣怪味。 

專員的另一心頭好就是 Gardeners 護手霜, 至於其他香味配方, 他都一概謝絕。 專員有位女友人來我家時試過之後, 就問我們可不可以把給她一支護手霜, 那時存貨充足, 自然沒問題。 好笑的是, 自此之後, 這女友人每次來我家總會說自己雙手乾燥, 要借用護手霜云云。 ヽ(;^o^ヽ) 



不久之前, 我發現了他們的法國網站, 可以來個網上訂購啦, 而且價錢比香港正價還便宜。 我也不怕存貨不足的問題啦。 
(* >ω<)

16 則留言:

  1. 我都最愛凡士林,搽咀唇一流
    凡士林+橄欖油做hand mask都唔錯

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實我都唔覺 Kihel's 有異味, 可能有人嗅覺特別D

      刪除
  3. 我地本地薑護理之寶出名架,成日見遊客掃

    回覆刪除
  4. 凡士林都係我 must have item,睇門口都好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好用之餘, 仲好好用, 可以用好耐

      刪除
  5. 我係浴後塗凡士林才抹身, 皮膚滋潤過用body oil.

    回覆刪除
  6. 凡士林又平又實用<====非賣廣告XXD

    回覆刪除
  7. 我皮膚都唔好, 歐洲又乾燥, 又開暖氣, 真係頂唔住,
    近幾年轉用韓國護膚品, 都頂到.
    其實Uriage 都唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我儘量想用番本地野, 唔會擔心存貨緊絀
      我而家用緊 No. 7 Mask, 間中用下雪花秀 Sleeping mask, 要用密D, 都仲頂得住

      刪除
  8. 皮膚敏感的我絕對是凡士林和檻欖油的支持者.

    回覆刪除
  9. 凡士林由BB至老人都啱用
    Gardeners都麻麻,反而Kamille洋甘菊既護手及lip balm 好正,你度應該好易買到

    回覆刪除