2015年8月28日 星期五

再度重遇你

今天再碰到
我好比相識初當天
帶點不相信
而又帶點奢望
你為何在此
令這顆安躺的心震盪

我居然在散貨場再次見到久別的清仔...... 
雖然他不是我心目中的清仔 No. 1 
但是我仍不能抗拒他的魅力
立刻要帶他回家聚舊


還有太陽蛋跟香腸的組合
比草蜢更經典呢!

22 則留言:

  1. 開頭果d又係歌詞黎架....我完全唔曉呢XXD
    加多隻蛋, 攞100分嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係張歌神嘅再度重遇你囉
      我只敢食一隻蛋架咋, 驚C嘛

      刪除
  2. 你幾耐冇食呢?我衣家冇呢個癮。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 附近有間散貨場, 咩都有D, 個個星期都唔知有咩架
      0.6歐一包

      刪除
  4. 呢隻—丁,洋超常有。我係中超買到香港制的—丁,就沒有再買呢隻喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度無中超, 鄉下地方 T-T
      洋超只有 yum yum

      刪除
  5. 以前垂手可得,依家十分珍貴

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我係香港只會食麻油麵, 呢個我都未食過

      刪除