2015年8月21日 星期五

烤豬排飯

這個 Grille viande 烤肉機本已打入冷宮。 因 Tortilla Wrap 之緣故得以重出新天。



用它來烤豬排, 實是一流。 因為烤肉時, 上下兩塊發熱板同時發功, 可以鎖住肉汁。 最最最重要的是, 猶如煙花匯演的場面不再出現。 (v^_^)v



我的個人大碟賣相如何呢?







21 則留言:

  1. 既然由冷宮重返人間,咁要多d寵幸啦
    你呢隻個人大碟簡直重量及啦XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢會唔會唱: 送我來回地獄又折返人間? XD

      刪除
  2. 無油彈嚟彈去最好,唔洗抹餐屎
    咁代表可以出冷宮啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱板可以拆出來洗, 浸下水再洗, 都易清潔, very good!!!

      刪除
  3. 我都有好多架生在冷宮,因為廚房地方有限。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以知只會玩一兩次嘅玩具, 我唔會買啦

      刪除
  4. 你o既個人大碟賣聽出豬油啦.

    回覆刪除
  5. 我好少架生架,打嘢入冷宮冇我份

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以知只會玩一兩次嘅玩具, 我唔會買啦

      刪除
  6. 烤肉機...我都有部三合一,
    即喺有幾塊鐵板換個款,
    但一次都無用過,
    肉好少烤,自己控制溫度差。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港我都唔會自家烤肉, 陣味真係唔會好快散

      刪除
  7. 回覆
    1. 你平時食個D辣辣辣, 都吸引我架

      刪除
  8. 我打入冷宮的架生何其多,尤其是烘焙的糕模,餅模,好多時一看見即買,不理有沒有用 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有D知道只會玩一兩次嘅, 我都唔會買啦

      刪除
  9. 我都好憎煙花匯演的場面,抺餐死
    狗哥有冇聞到香味^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次就係洗餐C, 真係怕怕
      佢當然係常伴我左右, 當我整緊時

      刪除