2015年8月27日 星期四

回禮小禮物

星期六參加了婚禮, 沒想到新娘子的媽媽昨天會特意來我家送上小禮物。



專員回來發現當中的是 M&M's 時, 不知有多高興。 幸好上面印上的是一對指環, 而不是新人的樣子, 否則會不會有把新人吃掉的感覺呢? (ᗒᗜᗕ)՛̵̖

坦白說, 我最怕就是收到印有新人樣子的紀念品。 我既不會擺放出來, 但扔掉呢, 又好像有點兒那個。 還是朱古力實際, 吃進肚子裡, 滿足滿足。   

16 則留言:

  1. 回禮最好就係食得落肚既最實在,最豬就係送有自己樣既擺設 , 簡直擾民XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 收左又唔扔得, 屋企又多件無謂野

      刪除
  2. 小禮物還是食物較實際~

    回覆刪除
  3. 印有新人樣子的紀念品(杯果d),我覺得仲ok,有人要架,我試過回禮小禮物係新人一本訂造雜誌,派果時,人人都唔要。。。

    回覆刪除
  4. 真係好有誠意
    最怕有名有樣,用又唔係,掉又浪費

    回覆刪除
    回覆
    1. 實用好D, 又或者小蛋糕, 好過比舊阿膠力膠我呀

      刪除
  5. 我收過幾樣有用的回禮,毛巾,糖,朱古力,杯,筷子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個杯有個樣, 我都唔接受到, 就算係王子王妃, 我都唔會買啦

      刪除
  6. 自己個樣o既擺設一定入冷宮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左佢地自己, 有邊個會想成日對住

      刪除
  7. M&M's上印指環, 是向廠商訂架, 還是有現成買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網有得訂架, 不過專員話食落比一般嘅硬

      刪除